networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, July 10, 2017

WOW!!GAMBAR @RAFIZIRAMLI GANTI @ANWARIBRAHIM KEMPEN #PRU14...


Antara tanda-tanda PRU dah dekat korang akan nampak puak pembangkang akan berkempen dengan kenderaan..masa PRU 13 guna BAS..kali ni guna lori..

Dahulu mereka mengagungkan Anwar Ibrahim dengan potret Anugerah tuhan itu diletakkan dalam grafik bas..tapi kali ini nampak gayanya imej Rafizi yang menjadi subjek utama..

Tertanya-tanya juga kami..mengapa Rafizi. Besar sangatkah pengaruh Rafizi???lebih elok dia letak Mahathir atau Kit Siang...barulah nampak ikon pembangkang..atau kekalkan sahaj gambar Anwar...

Rafizi kita kenal dengan putar belitnya..banyak kes saman..dan yang paling rakyat menyampah sekali bila dia bercakap soal harga minyak...

Dia kata kalau harga minyak turun maka harga barang juga akan turun..tapi sepatah haram tak betul..

Yang menghairankan kami bila harga minyak turun..dia membela pengusaha minyak katanya banyak syarikat susah nak beroperasi..maka Najib disalahkan..bila harga minyak naik..lain pula dia kata..rakyat menderita kerana Najib..

Rafizi dan temberang dia memang tidak boleh dipisahkan..dia pun dah akui yang dia hanya menghasut...hanya orang akal cetek sahaja termakan hasutannya...

Sebenarnya pembangkang sekarang ini dalam kebimbangan..mereka risau bila PRU 14 nanti akan ada pertandingan 3 penjuru iaitu BN PAS dan Pakatan..pastinya mereka akan mengalami kesukaran untuk memang..

PRK Kuala Kangsar dan Sg besar dah membuktikan...

Buatlah apa sahaja Rafizi oi..skrip anda sudah dapat di baca..gunakan kenderaan besar..nanti wujudkan kontraversi kononnya lori disimbah cat..haha...tu semua taktik nak raih simpati murahan sahaja...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA